5η ΕΤΗΣΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – Σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις καινοτομιών στην εκπαίδευση.

Ημερομηνία: Σάββατο, 8 Μαρτίου 2025

🕣 Ώρα: 8:30 – 13:00

📍Χώρος Διεξαγωγής : Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Σκοπός της Ετήσιας Ημέρας Έρευνας Εκπαιδευτικού είναι η διάχυση της γνώσης μεταξύ διαφορετικών πεδίων και επιπέδων εξειδίκευσης δημιουργώντας ένα ερευνητικό οικοσύστημα εφαρμοσμένης εκπαιδευτικής έρευνας. Επιδιώκει να δημιουργήσει μια συνεχή συνεργατική διαδικασία όπου η ανάπτυξη του σχολείου να συμβαδίζει με, αλλά και να τροφοδοτεί, την εκπαιδευτική έρευνα, την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και την ποιοτική εκπαίδευση. Βασίζεται στην πεποίθηση ότι μια πιο δομημένη «ροή» μεταξύ της έρευνας για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και της σχολικής πρακτικής θα προωθήσει και θα συμβάλει στην επιστημονική βάση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.

❗️Ο αριθμός συμμετεχόντων/συμμετεχουσών για κάθε εργαστήριο είναι περιορισμένος.
➡️ Θα δοθεί πιστοποιητικό συμμετοχής.

Για εγγραφή στην ημερίδα πατήστε ΕΔΩ.

Πρόγραμμα:

8:30 – 9:00

ΕΓΓΡΑΦΕΣ

9:00 – 10:30

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ Α

Εργαστήριο 1*

Αιθ: 103

Υπαίθριες Δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός και Υλοποίηση (Outdoor4mi ). 

 Διοργανώτρια: Δρ. Μαρία Παπαζαχαρίου-Χριστοφόρου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 2*

Αιθ: 105

Παραπληροφόρηση και Ψηφιακή Παιδεία: Δράσεις Ευαισθητοποίησης Εκπαιδευτικών (Teachers 4.0 Digital Age).

Διοργανώτρια: Δρ. Χάρις Ξιναρή

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 3*

Αιθ: LAB 004

Προγραμματισμός με το Scratch και το ScratchJr στη Σχολική Τάξη.

Διοργανώτρια: Δρ. Ιωάννα Βεκύρη

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 4*

Αιθ: 107

 Σχεδιασμός Σχολικών Επισκέψεων Μαθητών σε Αρχαιολογικούς Χώρους.

Διοργανωτής: Δρ. Πάνος Χριστοδούλου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 5.1.

Αιθ: LAB 002

Έρευνα με Ερωτηματολόγιο στην Εκπαίδευση – Θεωρητικό Μέρος.

Διοργανώτρια: Δρ. Ιουλία Τελεβάντου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 6*

Αιθ: 114

Μετάβαση Μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Η Αξιοποίηση της Μελέτης Μαθήματος (STEPS LS).

Διοργανώτρια: Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 7

Αιθ: 101

Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με Μοντελοποίηση στο Νηπιαγωγείο.

Διοργανωτής: Δρ. Λουκάς Λουκά

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

10:30 – 11:15

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ

11:15 – 12:45

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ Β

Εργαστήριο 1*

Αιθ: 103

Υπαίθριες Δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός και Υλοποίηση (Outdoor4mi). 

 Διοργανώτρια: Δρ. Μαρία Παπαζαχαρίου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 2*

Αιθ: 105

Παραπληροφόρηση και Ψηφιακή Παιδεία: Δράσεις Ευαισθητοποίησης Εκπαιδευτικών (Teachers 4.0 Digital Age).

Διοργανώτρια: Δρ. Χάρις Ξιναρή

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 3*

Αιθ: LAB 004

Προγραμματισμός με το Scratch και το ScratchJr στη Σχολική Τάξη.

Διοργανώτρια: Δρ. Ιωάννα Βεκύρη

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 4*

Αιθ: 107

Σχεδιασμός Σχολικών Επισκέψεων Μαθητών σε Αρχαιολογικούς Χώρους.

Διοργανωτής: Δρ. Πάνος Χριστοδούλου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 5.2.

Αιθ: LAB 002

Έρευνα με Ερωτηματολόγιο στην Εκπαίδευση – Εφαρμοσμένο Μέρος.

Διοργανώτρια: Δρ. Ιουλία Τελεβάντου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 6*

Αιθ: 114

Μετάβαση Μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Η Αξιοποίηση της Μελέτης Μαθήματος (STEPS LS).

Διοργανώτρια: Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

Εργαστήριο 8

Aιθ: 015, 022

Ο Χώρος του Νηπιαγωγείου ως Makerspace.

Διοργανώτρια: Δρ. Χρυστάλλα Παπαδημήτρη-Καχριμάνη

Για την περίληψη του εργαστηρίου, πατήστε ΕΔΩ.

13:00

ΛΗΞΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

*Τα εργαστήρια 1,2,3,4,6 θα επαναληφθούν δύο φορές για να δοθεί η ευκαιρία σε περισσότερα άτομα να τα παρακολουθήσουν.

**Το εργαστήριο 5 χωρίζεται σε δύο μέρη (θεωρητικό και Εφαρμοσμένο). Η παρακολούθηση του ενός μέρους δεν προϋποθέτει την παρακολούθηση του άλλου.

❗️Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το πρόγραμμα σε PDF.

Skip to content