”Ο αναστοχασμός ως εργαλείο έρευνας από/για εκπαιδευτικούς”
.
Οι παρουσιάσεις και τα εργαστήρια της ημερίδας μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν θέματα από τον κριτικό γραμματισμό στην παιδεία στα μέσα, το ρόλο του εκπαιδευτικού στη σύγχρονη εποχή πολλαπλών κρίσεων, την περιθωριοποίηση των νέων μέσα από την σκοπιά της παιδείας στα μέσα, διαγενεακές προσεγγίσεις στη ψηφιακή σεξουαλική αγωγή, τη Ψηφιακή Ενσωμάτωση για την Ενιαία Εκπαίδευση, την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία την εποχή της πανδημίας COVID-19, το κατασκευαστικό παιχνίδι ως εργαλείο τεκμηρίωσης, σχεδιασμού και αναστοχασμού, τη χρήση της Μουσικής κατά τη διάρκεια της κύησης και βρεφικής ηλικίας και άλλα.
Ημερομηνία: 12/02/2022, 9.00-13.30
Για εγγραφή στην ημερίδα πατήστε εδώ
Πρόγραμμα Ημερίδας
9:00 | ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ Αναπλ. Καθηγητής Λουκάς Λουκά, Διευθυντής, Κέντρο Αριστείας για την Έρευνα & Καινοτομία στις Κοινωνικές Επιστήμες, τις Τέχνες και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (SoScieAtH), Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Καθηγητής Μ. Βρυωνίδης, Αντιπρύτανης Έρευνας και Εξωτερικών Υποθέσεων, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
9:20 | ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑ ΟΜΙΛΙΑ Υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς ως ερευνητές και αναστοχαζόμενους επαγγελματίες Σοφία Αυγητίδου, Καθηγήτρια, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
10:00-10:10 ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
10:10-11:10 ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ |
Παρουσιάσεις Α Group 1 | Παρουσιάσεις Α Group 2 | Εργαστήριο I (Group 3) |
Προεδρείο: Δρ Χάρις Ξιναρή Η χρήση της Μουσικής κατά τη διάρκεια της κύησης και βρεφικής ηλικίας Δρ Μαρία Παπαζαχαρίου – Χριστοφόρου, Λέκτορας & Χριστίνα Χαραλαμπίδου Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου «Καλές Πρακτικές για ενδυνάμωση των χρηστών των Κοινωνικών Δικτύων από την Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» Δρ Χάρις Ξιναρή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Προεδρείο: Δρ Μαρία Χάλαρη Ο ‘επικίνδυνος’ ρόλος του εκπαιδευτικού στη σύγχρονη εποχή πολλαπλών κρίσεων. Δρ Μαρία Χάλαρη, European University Cyprus & Δρ Ελευθερία Άττα, American University Cyprus SEMELI: Socially Excluded youth of MEdia Literacy Θέα Σκουλιά, Υποψήφια Διδάκτωρ & Καθηγητής Μάριος Βρυωνίδης Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Objects-to-think-with-together: Το Κατασκευαστικό Παιχνίδι ως Εργαλείο Τεκμηρίωσης, Σχεδιασμού και Αναστοχασμού Δρ Χρυστάλλα Παπαδημήτρη-Καχριμάνη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
11:10-11:40 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ |
11:40-12:40 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ |
Παρουσιάσεις Β Group 1 | Παρουσιάσεις Β Group 2 | Παρουσιάσεις Β Group 3 |
Προεδρείο: Κα Χριστιάνα Πετράκη “Κριτικός γραμματισμός και παιδεία στα μέσα : Μια συμμετοχική έρευνα-δράσης για ανάπτυξη ενεργούς πολιτότητας στους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης” Χριστιάνα Πετράκη (εκπαιδευτικός-ερευνήτρια), Κυριακή Πέτρου, Ειρήνη Χαραλάμπους, Χριστιάνα Παπέττα, Νεόφυτος Πουμπουρή, Κυπρούλα Αντρέου και Νάταλη Σάκκου (μαθητές/τριες) Ψηφιακή Ενσωμάτωση για την Ενιαία Εκπαίδευση: Πλαίσιο Ψηφιακών Ικανοτήτων Εκπαιδευτικών/ Εκπαιδευτών ENTELIS+ Δρ Κατερίνα Μαύρου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου & Δρ, Ελένη Θεοδώρου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου & Αθηνά Κατσούλη, Ερευνητική Συνεργάτιδα, Υπουργείο Παιδείας & Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου &Καθηγήτρια Μαρία Μελετίου Μαυροθέρη Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Προεδρείο: Δρ Μαρία Τσακίρη Η προσέγγιση ReadTwinning: Διαδικτυακή αλληλεπίδραση και ανάπτυξη φιλαναγνωσίας Δρ Κωνσταντίνα Χαραλάμπους, Επίκουρη Καθηγήτρια & Δρ Νάγια Στυλιανίδου & Καθηγήτρια Μαρία Μελετίου Μαυροθέρη & Δρ Κατερίνα Μαύρου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου & Άντρη Χρίστου & Αφροδίτη Χαριλάου Γ’ Δημοτικό Σχολείο Μακεδονίτισσας Η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία την εποχή της πανδημίας COVID-19 Δρ Μαρία Τσακίρη, Επίκουρη Καθηγήτρια, University of Huddersfield & Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Δρ Σιμώνη Συμεωνίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κύπρου & Δρ Κατερίνα Μαύρου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου & Μαρίνα Δημοκράτους, Ερευνητική Συνεργάτιδα | Ερευνώντας τον αναστοχασμό στα πλαίσια διδακτορικών εργασιών! Αναστοχασμός μέσα από τη μουσική πράξη Χριστίνα Χαραλaμπίδου Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Ο αναστοχασμός ως μέσο διαμόρφωσης της τρέχουσας πρακτικής στη διαχείριση της σχολικής τάξης: Μία μελέτη περίπτωσης Γιούλη Πελεκάνου, Υποψήφια Διδάκτωρ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Ο Αναστοχασμός (reflection) ως εργαλείο Τεκμηρίωσης (documentation). Μια σχεδιαστική έρευνα (design research) για τα μαθηματικά στο νηπιαγωγείο Άντρεα Ηλιάδου, Υποψήφια Διδάκτωρ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου |
12:40 ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ |
12:50 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Α’ ΒΡΑΒΕΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1:10 ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ Β’ ΣΕΙΡΑΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ |